Cudo od IceBerry :)

10:51


Cześć :) 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać piękny naszyjnik, który dotarł do mnie w ramach współpracy.  Zapraszam...








Naszyjnik CREAM QUEEN


Bajeczny naszyjnik bogato zdobiony kremowymi kamieniami.
Otulony w elegancki woreczek.
Kolor: kremowy, złoty
Materiał: metal nieszlachetny, masa akrylowa, kryształ akrylowy.

 Cena: 32,00zł





Na początku września czekała na mnie niespodzianka ;) Kiedy zalogowałam się na poczcie, zobaczyłam maila z pytaniem czy byłabym zainteresowana współpracą ze sklepem IceBerry. Szybko przeszłam na stronę sklepu aby zobaczyć asortyment i... wpadłam w zachwyt :D W końcu każda kobieta kocha dodatki! Nie musiałam długo zastanawiać się nad odpowiedzią...

Wybór tego idealnego dla mnie produktu ze względu na różnorodność artykułów, kolorów i kształtów był bardzo trudny, jednak gdy go zobaczyłam, wiedziałam, że to jego chcę :)  Mój wybór padł na naszyjnik CREAM QUEEN KLIK.  
Jego elegancja a zarazem prostota idealnie wpasowały się w mój gust. Myślę, że pasuje nie tylko do eleganckich stylizacji ale również do luźniejszych ;) 
Przygotowałam też kilka propozycji, jak można nosić ten naszyjnik.




Z ogromnym zaciekawieniem zaczęłam otwierać paczkę, kiedy tylko znalazła się w moich rękach.  Bo przecież naszyjnik może się różnić od tego na zdjęciu kolorem, wykonaniem... 
I oto on! :)




Nie zawiodłam się :)

Naszyjnik wykonany jest bardzo starannie, poszczególne elementy są dokładnie i mocno osadzone. Posiada solidne, regulowane zapięcie dzięki czemu możemy odpowiednio dopasować jego długość. Pomimo wielu elementów jest lekki.
Wiem, że dokonałam dobrego wyboru - będę go bardzo często zakładała zarówno na świąteczne okazje jak i na uczelnię :)





Sukienka – mint&berry  / Czółenka - Buffalo / Torebka - Mango / Bransoletki - IceBerry / Naszyjnik - IceBerry
Bluzka -Vero Moda / Spodnie - Mango / Żakiet - Mango / Szpilki - Deichmann / Torebka - eTorba / Naszyjnik - IceBerry 

Coś dla bardziej odważnych ;)
Bluzka -Vero Moda / Spodnie - Mango / Żakiet - Mango / Szpilki - Deichmann / Torebka - eTorba / Naszyjnik - IceBerry 


Top - Mango / Kardigan - Mango / Spodnie - H&M / Torebka - IceBerry / Baleriny - czasnabuty.pl /  Naszyjnik - IceBerry  / Bransoletka - IceBerry


Na zakończenie, chciałabym Was zaprosić do zakupów w IceBerry. Dlaczego? Jak same widzicie, produkty są bardzo dobrze wykonane a cena niewygórowana. Nie mogę zapomnieć również o Paniach, z którymi się kontaktowałam - Katarzynie i Żanecie. Dawno nie spotkałam tak miłych i życzliwych osób. :) Dziękuję.
Z czystym sercem wszystkim polecam ten sklep. 




                                                                                                                            
Zapraszam do odwiedzenia mnie również na Facebook, Bloglovin i Instagram ;) 
 
                                                                               
Fakt, że produkt otrzymałam w ramach współpracy
 w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

MOŻE CI SIĘ SPODOBAĆ

0 komentarze

Obserwatorzy | TEŻ TUTAJ JESTEŚ?

TRANSLATE THIS BLOG